CHIPTUNING PRZY USŁUDZE DPF FAP 50% TANIEJ !
Diesel Particulate Filter (DPF),filtr cząstek stałych montowany w układzie wydechowym silników wysoko prężnych. Oczyszcza on spaliny ze szkodliwych substancji, jest to wymagane w normie: Euro III do 0,05g/km, Euro IV – 0,025g/km, zaś w Euro V – 0,005g/km. Filtry znakomicie sprawdzają się w autach eksploatowanych na autostradach i drogach ekspresowych ponieważ do wypalenia zgromadzonych w filtrze cząstek jest potrzebna temperatura powyżej 600oC. Tylko dłuższa jazda ze stała prędkością, pod obciążeniem powoduje uzyskanie takiej temperatury. Jeżdżenie po polskich zakorkowanych drogach, a szczególnie miastach prowadzi do stopniowego zapychania się filtra, utraty wydajności. Dalsze eksploatowanie auta z zapchanym filtrem prowadzi do reakcji łańcuchowej, przy której uszkadzają się kolejne podzespoły auta takie jak: turbina, EGR, klapy kolektora . W konsekwencji też przybieraniem oleju silnikowego z powodu zwiększonej dawki paliwa potrzebnej do zwiększenia temperatury filtra cząstek stałych w celu jego wypalania. Zapchany DPF to również nadmierne zadymienie
Nasza firma raz na zawsze pomoże pozbyć się problemu z Twoim filtrem. Jednorazowa usługa, a skuteczność stuprocentowa. Po naszej usłudze problem już nie powraca jak w przypadku innych metod naprawy/regeneracji. Takie metody nie zdają rezultatu. Pracujemy tylko na najlepszym oryginalnym, certyfikowanym sprzęcie i oprogramowaniu. Większość modyfikacji wykonujemy bezinwazyjnie poprzez złącze diagnostyczne OBD. Dlatego masz pewność że nie uszkodzimy twojego sterownika.
Filtr cząstek stałych powinien być wymieniany po przebiegu około 180tyś km. Koszt jego wymiany w zależności od modelu to między 3-12tyś zł. Natomiast żeby filtr się nie zapychał, powinny być sprawdzane pozostałe elementy, które mają wpływ na tworzenie mieszanki w silniku diesla takie jak: wtryski, turbo, EGR, klapy kolektora. Przy serwisowej procedurze wypalania filtra istnieje duże ryzyko zatarcia silnika i nawet zapłonu elementów auta, ponieważ temp sięga powyżej 1000oC
Nowość Programowe wyłączenie obsługi filtra DPF FAP przez złącze OBD w samochodach Toyota
Objawy zapchanego filtra DPF/FAP
- Wzrost zużycia paliwa
-Niestabilna praca silnika
- Brak mocy w najważniejszych momentach (manewr wyprzedzania)
-Problemy z odpaleniem
-Komunikaty o problemie z PDF/FAP w komputerze pokładowym
-Paląca się kontrolka DPF
-Przyrost oleju w silniku
Korzyści wynikające z usunięcia filtra
-Mniejsze spalanie
-Pełna moc i lepsza dynamika auta
-Brak obaw o utratę mocy w najważniejszych momentach
-Koniec przyrostu oleju w silniku
-Całkowity koniec problemów i kosztownych napraw filtra
Raz na zawsze pomogę Ci uporać się z problemem !!!